Títol: Tècnic/a en Gestió administrativa
Durada acadèmica: 2 anys
Torn: Matí / Tarda
IMPORTANT: Per al curs 2024-25, hi haurà dos grups de primer en torns de matí i tarda, però ambdós faran el segon curs (curs 2025-26) en torn de tarda.
Horari marc: Matí, de 8:00 a 14:30.
Tarda, de 15:00 a 21:20.
Recomanacions: Es recomana que l’alumnat porti el seu propi portàtil.
Llibres: Itinerari Personal per a l'Ocupabilitat I de McGraw Hill
ISBN: 978-84-486-4366-9 (21,95 euros)
PRIMER CURS
C056. Català professional. 66h
SEGON CURS
Mòdul 1. Comunicació empresarial i atenció al client.
UF4 Atenció al client/usuari. 33 hores
Mòdul 6. Tractament de la documentació comptable.
UF1 Preparació i codificació comptable. 33 hores.
UF2 Registre comptable. 33 hores.
UF3 Comptes anuals bàsics i control intern. 66 hores.
Mòdul 7. Tractament informàtic de la informació.
UF1 Tecnologia i comunicacions digitals. 33 hores.
UF2 Ordinografia i gravació de dades. 33 hores.
UF3 Tractament de la informació escrita i numèrica. 66 hores.
Mòdul 8 Anglès.
UF1 Anglès. 66 hores.
Mòdul 9 Empresa i administració.
UF1 Innovació i emprenedoria. 33 hores.
UF2 Empresa i activitat econòmica. 22 hores.
UF3 Administracions públiques. 44 hores.
UF4 Fiscalitat empresarial bàsica. 33 hores.
Mòdul 10 Empresa a l’aula.
UF1 Empresa a l'aula. 264 hores.
Mòdul 12 Formació en centres de treball. 416 hores.
En aquest Cicle Formatiu i dins del mòdul 11 (Empresa a l'aula) realitzem la Simulació d'empreses, la qual consisteix en que els alumnes creen les seves pròpies empreses, trien l’activitat econòmica i porten a terme totes les tasques necessàries per la posada en marxa i el bon funcionament de l’empresa, per després relacionar-se comercialment amb altres empreses simulades d'arreu de l'estat espanyol.
Tot això, està coordinat a través d'una plataforma (EMPRESAULA), la qual ens permet posar-nos en contacte amb la resta d'empreses simulades inscrites en aquesta plataforma i mantener-hi relacions comercials.
Per dur tot això terme, l’empresa s’organitza en tres departaments (Comercial, financer i recursos humans), que s’encarreguen de les gestions pròpies de qualsevol empresa, com per exemple portar la comptabilitat, gestionar els cobraments i pagaments, gestió dels recursos humans (nomines, contractes, liquidacions. etc.).
Des d’aquesta plataforma cada any s’organitza una trobada d'empreses simulades que s’estructura en dos blocs:
1. En el primer bloc es tracta de establir relacions comercials entre les diverses empreses assistents a la trobada (networking).
2. En el segon totes les empreses han de fer una presentació en públic en un auditori davant la resta d’empreses assistents, on es premien les millors. Cal remarcar que en totes les edicions que hem participat, les nostres empreses han resultat premiades.